Gå til innhold

Nå går tiden altfor fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planlagt å begynne med bringebærkapsler i uke 36, og det har jo hele tiden vært så langt fram i tid føler jeg...men nå slo det meg netopp at jeg faktisk er 34+3 i dag og at om 2 små uker sitter jeg og tygger bringebærkapsler =) Hjelp!!

Modningsakupuntur skal jeg etter planen starte md i løpet av uke 37.....og i mitt forrige svangerskap kom gutten da jeg var 38+6! tiden går så alt for fort...rekker jo ingen ting jeg =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig!! Tiden går fortsatt fort. Har masse som skal gjøres, så jeg håper det ikke skjer noe på ihvertfall en uke :-))

Godt det er flere som syns det.... Mange som klager her over at tiden går sakte...

Skrevet

jeg også synes tiden går veldig fort, har ennå ikke begynt å pakke baggen jeg skal ha med på sykehuset og jeg skal ha ks neste onsdag!

Skrevet

er helt enig i at tiden går alt for fort!!!!=) har bare 3 uker igjen, skulle på en måte ønske at det var lenger til,men det begynner i bli ganske tungt og bekkenet blir ikke bedre med tiden=P hehe... men jeg gleder meg sinnsykt mye til å treffe på vår sjønne datter!!

Skrevet

nei syns tiden kunne gå enda raskere....vil føde NÅÅÅ =)

Skrevet

Godt å lese at det ikke er bare meg som har for liten tid =)

Hadde så store planer om at alt skulle være i boks til den 1desember, sånn at desember kunne brukes til å spare energi, pynte litt til jul og ta alt i rolig tempo...kanskje bake litt kjeks ol =)

Men nå har vi nesten kommet til midten av nov, og jeg har en lang lang liste over gjøremål som fortsatt står igjen.

- Handle julegaver og endel utstyr og klær til baby.

- Ta ned gamle babyklær fra loftet, vask og rydd bort.

- Ta ned alt annet babyutstyr fra loftet så det kan monteres en eller annen gang iløpet av des. Lufte saueskinn til vogga.

- Legge opp gardinene til stua, 9 lengder som er altfor lange!

- Rydde og vaske 2etage så hele huset er vasket skikkelig før minsten kommer. 1etage ble jeg heldigvis ferdig med i forrige uke =)

Er desverre ikke så mye hjelp å få fra min kjære sambo de neste ukene heller siden han bruker mye av fritiden sin på å hjelpe søsteren sin med husbygging slik at de kan flytte inn til jul.... Men etter 1 des har han lovt å være bare min =)

Skrevet

Har en laang liste jeg åsså men har ikke sjangs til å komme igjennom den med store magen uansett=) bekkenet er ikke samarbeidsvillig og bare det å komme seg opp av sofanen er et styr.... så senk skuldrene og tenk at jula kommer uansett.... Jeg har hatt sengen og klærne klare siden oktober jeg da hehehe litt tidlig ute men men=))

Skrevet

Ja heldigvis kommer både jula og babyen uansett om vi er ferdige med alt vi har planlagt eller ikke =) Og det er ingen krise om tingene på lista ikke er ferdige heller, for om ikke huset er nyvasket og nøye ryddet så er det ingen som dør av den grunn. Og om gardinene ikke er ferdig sydd før baby kommer så tåler stoffet godt å ligge et år til (kjøpte det for nøyaktig 1år siden)

Og det er utrolig hvor lite stasj og ting babyen egentlig trenger for å ha det bra i starten! Masse kjærlighet, 2 velfylte pupper, en pakke bleier og ei seng å sove i er jo egentlig alt han trenger...og selvfølgelig klær så han holder varmen da =)

Skrevet

Må bare legge til at jeg også har fått alt for dårlig tid... 6 uker til termin, og ALT skulle etter planen være ferdig til 1 desember.

Rommet til storesøster er fullstendig uferdig. Mangler tapet, møbler, gardiner. Ikke noe av babyutstyret er klart. Har lass med klær og gå igjennom. Også kommer juleforberedelsene på toppen. Vi bor i nytt hus, så jeg vet ikke hvor julepynten er engang...

Jeg hadde akkurat så fantastiske planer som deg Tigermor. Where does time go... Føler jeg bare står opp og legger meg igjen fortiden...

Ja ja, jeg har ikke tenkt å få magesår av dette. Men trenger en plan!

Så idag skal jeg skrive planen og rydde i alt barnetøyet.

Tar et deilig bad først :o)

Håper alle dere fantastiske damer får en kjempefin dag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...