Gå til innhold

Ang. babysvømming.


Aquarius*Løve & Lille Tvilling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det praktiske i garderoben/dusjen med babyen, når dere er i svømmehallen/på babysvømming?

 

Tar dere med noen ekstra håndklær å legger babyen på(og over selvsagt) når dere selv er i dusjen?

 

Andre tips/råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare vært der en gang jeg men dusjer han først og så tuller jeg han inn i ett stor håndkle og legger han i en lekegrind som ofte er der det er babyer. så dusjer keg og tørker meg og bærer han ut i garderoben. tørr og fin og klar til å kles på :)

Skrevet

Det er veldig lurt å ha to håndklær med. Et til å tørke babyen med, og et til å ha rundt/legge på. Steder som har babysvømming, har lekegrind som de kan ligge i. Før dusja jeg han sammen med meg først, så la jeg han i lekegrinda innsurra i et håndkle mens jeg dusja etterpå. Nå som han har blitt større, er han med meg i dusjen hele tiden. I garderoben ligger/sitter han på et håndkle mens jeg kler på meg. De har også stellebord i kommoden, med plass til 4 stk på samtidig.

Skrevet

hadde med stellematte og ekstra hånkle som han lå på.. nå sitter han i balja og leker eller springer rundt..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...