Gå til innhold

unnskyld meg... jan thomas!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på top model (ehhh), og den ufyselige glattisen jan thomas presterte å anbefale en modell å aldri amme, for hun huadde så flotte atributter.... snakk om å tenke mer på utseende enn barnets helse da! jeg ammer ikke selv, men av andre årsaker selvsagt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, enig. Synes det var en pinlig uttalelse som burde vert klippet vekk. Det er jo ikke akkurat som om toget har gått hvis man får slappe pupper etter amming. Det er jo bare å fikse på de etterpå, skal ihvertfall gjøre det selv uansett :)

Skrevet

ja fysj, ingen overraskelse at utseende er det han bryr seg mest om i verden, men likevel; IDIOT.

Godt å høre det var flere som reagerte ;)

Skrevet

Jeg så det ikke selv, men hørte han hadde anbefalt å pumpe framfor å amme. Skjønner ikke helt hvordan det kan være så stor forskjell for puppene? De blir jo "sprengt" og "tømt" uansett om man ammer eller pumper!?

Skrevet

haha jeg holdt på å le meg i hjeeeel når jeg så det;-D.. som sagt så trenger ikke puppene bli stygg av amming å gjør de det å man misstrives finnes det jo kirurgi;-P hahaha

Skrevet

ja vet du hva! ammet ikke min første, rett og slett fordi jeg psykisk ikke klarte tanken. men brystene struttet ikke akkurat! svangerskapet setter sitt preg på brystene om man vil eller ikke! så skal man unngå å få barn også da..idiot! ammer min andre nå, og klarer jg ikke å leve md skinnlappene fins det jo kirurgi! værre er det faktisk ikke jan thomas! åå blir så irritert assa. ja ja synes det uansett det er verdt det jeg da! håper han får litt pepper for det han sa..he..he.. er jo synd hvis andre kommende mødre tar det til seg, og kanskje velger å ikke amme av den grunn!

Skrevet

Han er tydeligvis ikke interessert i å få barn selv. :-)

Skrevet

Haha... må bare le! Jeg ammer ikke selv, men hadde Jan Thomas sett mine attributter hadde han nok syntes de var ødelagt også, og det som følge av svangerskapet og melken som kom og gikk rimelig fort... Herregud, har gladelig sokkepupper i bytte for den lille gullklumpen som nå ligger i senga si og sover søtt :)

Skrevet

HÆ!!! Så teit han er.. Skulle vært klipt bort. Må jo tenke på hva som er best for barna! Merker jeg blir irritert nå!

Skrevet

jeg blei nesten ikke forbanna jeg!!! greit nok at han sa det, han vet jo ikke bedre stakkars, men kjære vene-.. tv3 burde da hatt nok vett til å klippe bort dette for de sendte det!! er det klar over hvor mange som faktisk ser på dette programmet?? nå sitter det sikkert hundrevis av unge jenter der ute og tror på han. de kommer vel knapt til å vise puppen fram til babyen de nå i frykt for at den plutselig skal falle sammen!!

trodde uansett av det var selve svangerskapet som ødela puppa jeg?? ikke nødvendigvis selve ammingen??? hadde jeg plutselig fått megapupper mens jeg var gravid og liter på liter med melk uten å amme ville vel mine pupper ha blitt like "skjønne" som puppa på dem som ammer?? eller?

syns nesten tv3 skulle fått litt refs for dette altså.

Skrevet

De har ingen "kontakt" på nettsiden... har sjekket.. De formidler jo til ung jenter som ikke vet bedre.. katastrofe..

Skrevet

Hm... har alltid sett på Jan Thomas som en smule overflatisk, men trodde virkelig ikke det var så galt fatt. Jeg mener, pupper har et formål, de er ikke skapt av naturens side for å se pene ut. Mennesker er pattedyr på lik linje med kuer, så for meg blir det helt idiotisk å ikke skulle amme når man faktisk produserer melk. (Jeg har full forståelse for ammeproblemer og manglende melkeproduksjon og slike ting, jeg bare forstår ikke hvordan noen kan mene at man ikke bør amme av estetiske grunner.)

Skrevet

he he, som jeg tenkte. nå er det på forsiden av vg!! konge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...