Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 sambo fingra meg i går..han fikk inn 4 fingre og han har ikke kjempe store fingre men de er en manns fingre..lange og kraftige.. er jeg fryktelig vid? holder på med knipeøvelder ensten hver dag men jeg gjør det kanskje feil?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 hvordan føles det når han tar penis inn i deg da? tror ikke du er noe unormal vid.. sambo har også mange ganger brukt både 3 og 4 fingrer på meg,men jeg kjenner det godt når han tar penis inn i meg! prøv med dine egne fingrer og kjenn etter.. vist du mener at du er for vid så finnes det mange råd og hjelpemidler som kan hjelpe deg:)
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 har du tenkt på at du er tøyelig der nede?? å at d kanskje ikke er så rart da at han får inn 4 fingre... d kommer jo tross alt barn ut der.. å ettersom æ huske så e dæm større enn 4 fingre
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #4 Skrevet 19. desember 2007 hmmm NEI;) får inn hele handa sammboen min om han kåter meg skikkelig opp,litt godt vondt for det er TRANGT ja;) men den orgasmen man får da
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 du er nok ikke unormalt vid,hvis det kjennes litt trangt ut når du har fire fingre i deg:) her går det maks 3 fingre inn da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå