Gå til innhold

Herregud, det var litt av en kommentar!!! (Top Model)

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Når du får barn skal du ihvertfall ikke amme. Det er ikke vits å ødelegge de fine puppene Gud har gitt deg!"

Syns den var drøy, jeg da.

Greit nok han sa at hun måtte pumpe og gi på flaske, men likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, herregud... kjente jeg blei litt irritert der ja

Skrevet

Jeg har ødelagt gaven jeg fikk av gud... DRØYT!!!

Skrevet

hehe ventet på et innlegg her ;-)

kan jo forstå hans tankegang ettersom "ammepupper" faktisk kan ødelegge modellkarieren men for meg er ammingen så koselig at jeg ALDRI ville vært foruten den :)

Skrevet

Akkurat som det er selve ammingen som gjør all skaden... Det er vel egentlig ikke ammingen som gjør skaden i det hele tatt? Pumpe gjør det vel hvertfall ikke noe bedre?

Skrevet

jeg ble faktisk veldig forbanna nå! At han av alle mennesker skal oppfordre unge jenter til å ikke amme for å slippe unna hengepupper. Selve graviditeten har faktisk mye med det å gjøre ikke ammingen.

Skrevet

Skikkelig sunn innstilling...

Sto forøvrig en sak i vg her om dagen der myten om at amming gir hengepupper ble avkreftet. Røyking er visstnok askillig verre.

Skrevet

Ja det kan det...men jeg regner med at modeller er fullstendig klar over at det å gjennomgå et svangerskap kan ødelegge kroppen. Da bør de heller vente med å få barn til karrieren er "over". Syns det er gale å oppfordre til å la være å amme.

Og jeg er IKKE noe fanatisk ammeforkjemper.

Skrevet

Nei, jeg tviler på at det blir bedre av å pumpe egentlig.

Dessuten forandrer jo puppene seg enormt mye i svangerskapet også, før det kommer melk i dem.

Skrevet

Grunnen til at man kan få hengepupper etter amming er jo ikke ammingen selv. Det er det at puppene er blitt mye større og fyldigere pga melken, for så å bli mindre igjen... Ble skikkelig provosert jeg og!

Skrevet

Helt fjollete ! Jeg er UNNTAKET til reglen jeg da - Jeg hadde B cup da jeg ble gravid - nå 3.5 år efter har jeg D cup og har ikke fått verngte bukselommer

Skrevet

Jøsses! Er det virkelig mulig å ta sånn på vei som enkelte gjør her? Ja, det var en teit kommentar, men sannsynligvis vet han ikke bedre, så når folk blir forbannet av det må jeg bare le litt.

Skrevet

jeg kjente også at jeg ble litt sinna! idiot jan thomas..... herregud, hjelper da ikke å pumpe i stedet for å amme! hjelpes altså.... får la vær å få barn til de er ferdige med modellinga si da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...