vivilvi Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hei jenter! Jeg skulle hatt mensen for 4 dager siden, testet først samme dag som jeg forventet mensen og siden i dag tidlig med morgenurin (CB-digital). Jeg har verken mens- eller graviditetssymptomer, hva gjør jeg nå? Hvor lenge bør jeg vente før ny test og når bør man dra til legen for å sjekke? Mine sykluser har vært på dagen like siden desember i fjor og jeg forstår ingen ting. Noen som har lignende erfaringer?
**Håper** Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Det kan enten tyde på at du virkelig er gravid, men at testen ikke slår ut enda fordi du har for lite HCG i urinen. Test om noen dager igjen om ikke mensen har dukket opp. Eller så er det syklusen din som har forandret seg litt med at du har hatt EL seinere enn du har hatt tidligere. Masse lykke til og håper du har en spire nå=)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hei! Noen produserer sent HCG, og det er flere tilfeller her inne hvor en ikke har fått positiv test før 14 dager etter forventet mens, så det er enda håp!! Ville gått til legen etter ca 14 dager visst du da fremdeles ikke har fått mensen eller testet positivt. Lykke til !!
vivilvi Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Håper i det lengste at det er en spire på vei, men jeg tør ikke håpe en gang før jeg har fått positiv test. Tar meg selv i å lete etter tegn som ikke er der Jeg får kanskje bare prøve igjen på torsdag / fredag... Høres jo litt rart ut å gå så lenge over forventet mens før testen blir positiv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå