superk Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Halvt sykmeldt og kan sove lenge flere dager i uka. Uansett når jeg står opp, sover jeg minst en time hver ettermiddag, ofte også 2-3 og jeg sover heeele natta lang. Blir jeg aldri uthvilt eller? Siste uke her inne på 2.trimester nå. Er 27+1.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Slik er det her også... kan sove dagen lang... Trudde det var den første tiden du hva spesielt trøtt, så ble det bedre etterhvert... Men her blir det bare verre å verre for hver dag som går... Helt pyton.. Må tvinge meg opp om morgene så jeg får noe ut av dagen, ellers kan jeg sove til klokka er 1-2 tiden på dagen... helt vilt... Føler jeg aldri blir utvilt.. Er 22.+4
kajfla Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 huff nå ble jeg skikkelig fortvilt når jeg leste dette. er i uke 13 og er så trøtt. sover til ca 10 hver dag, og så sover jeg som regel igjen et par timer på ettermiddagen. og legger meg i ti - halv 11 tida. og det skal bli verre???
isa3 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 jeg har det akkurat de samme som du. er også bare 13 uke på vei og er trøtt hele tiden. håper at det bli litt bedre snart.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 jeg er om en dag i uke 16.. og vært møkk trøtt siden starten.. men enda ikke hatt samvittighet til å legge meg på dagen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå