Mockanin Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jah, nå når vi satte i foret i utedressen og fikk på ulltøy bukse og ullgenser så er ikke dressen til minsten så stor lengre. Ser heller ut som den passer akkurat nå. Trenger derfor tips til hva slags dress det er hensiktismessig å kjøpe nå. Gutten er som sagt 2 år snart. Bruker knapt nok str. 86, er vilter og "bader" gjerne i vanndammer og i tillegg fryser han lett. Har ikke råd til å bruke masse masse penger heller lissom. Hva anbefaler dere?
ape Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Reflex har rykte på seg å ha gode vinterdresser. Har bare erfaring med vårdressen. Den var veldig bra i allefall.
sneipen <3 snuppa Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 gå på finn.no,kanksje finner du en billig og bra reima-tec dress. vi fant en til 500 kr,den er brukt av 2 barn,men er fortsatt fin:) har den nok til neste-mann også er så fornød med dressen at neste dress blir også reima-tec:)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg kjøpte dress på cubus jeg.. Gutten min har akurat blitt 2år...sitter gjerne midt i vanndammene og koser seg å fryser veldi lett!! Men han har ikke vært våt 1 dag enda med den dressen,og er god og varm!! Jeg betalte 300kr for den,men da var det tilbud,koster bare 400kr til vanlig...
jennifer Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Kjempe fornøyd m Reflex sin:) Blir det neste år også på meg:)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 jeg har en slik bader.... jeg endte opp med ticket to heaven sin... og den er virkelig vanntett...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Kjøpte todelt dress på Lindex. Det kjennes på en måte ut som regntøy, men er ikke det. Den er ogaå godt foret inni. Dessverre kan ikke foret tas ut. Daniel er alltid varm og god, aldri våt heller. Han hopper i vanndammer og ligger i vanndammer. Sklir på isen og krabber på isen. Dressen er like fin enda og har ikke noe negativt å si om den. Jakka kosta 300, buksa 200.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå