Gå til innhold

aug-mamma *gravid????*, Vilhaenlitenen, lit'n, Bare tante? 1pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan går det med dere? Vi hadde alle IKM i uke 42...

Jeg fikk endelig en positiv test og har flyttet over i 1. trimester, men vil gjerne høre hvordan dere har det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, så koselig å høre fra deg!! og ikke minst at alt står bra til:-)

Jeg var nok ikke gravid, det var sen eggløsning som ga utslag hos meg..visste ikke at det gikk an å få eggløsning på dag 23, men det gjør det visst..Fikk jo noen skyggestreker på CB graviditetstester også, men de var veldig svake, men strekene kom opp etter 10 min og da teller de vel egentlig ikke. Ønsket så veldig sterkt, vet du. Denne syklusen virker det som ting er tilbake til normalen etter ma. Fikk fullt utslag på el-test i går på dag 16, så nå jobbest det hardt her:-) Håper å komme etter deg inn på 1.tri om et par uker:-)

Klem

Skrevet

Det var synd du ikke var gravid i forrige pp, men bra du holder motet og tempoet (he, he...) oppe. Krysser fingre og tær for at vi kan snakkes i 1. tri snart!

Skrevet

Ja, det krysser vi fingrene for:-) Hvordan er formen? Er kvalmen begynt å sette inn?

Skrevet

Formen er bra. Er ikke mye kvalm, men er en del trøtt. Magen har blåst seg opp en del, så jeg sliter litt med å finne klær som passer og som sjuler...men det er bare noen uker til. Så går jeg over til mamma-klær og lar magen stå ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...