Gå til innhold

Modningsakupunktur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte modningsakupunktur forrige gang og skal ta det denne gangen også! Begynte i uke 37 forrige gang og planen er å starte behandlinger i uke 37 også nå!

Merket at ting begynte å skje etter 1 behandling. Slimproppen gikk 3timer etter andre behandling! Vannet gikk dagen etter 3 behandling =)

Brukte akupunktur som eneste smertelindring under fødselen og hadde en super opplevelse! Den aktive delen av fødselen varte i 6 timer, og selve pressetiden var over på 10minutter =) Hadde lette fine rier som jeg greit pustet meg igjennom...de var vonde på en god måte og jeg følte at jeg hadde full kontroll hele veien!

Er overbevist om at jeg kan takke akupunkturen for en super opplevelse, og håper at alt går like "lettvint" også denne gangen =)

Skrevet

Jeg skal på modningsakupunktur på torsdag og er da 38+2.

Forstod at jeg kunne startet opp i uke 37.

Skrevet

Begynte med det i uke 37 sist

Følte ingen ting etter timene, men fødte i uke 38+1 :)

Skrevet

Dette hørtes jo absolutt lovende ut ! Her blir det nåler :-)

Takk for svar.

Skrevet

kan man begynne først i uke 37?jeg vil også prøve meg gjennom fødslen med vann og nåler,men hade håpt att en kunne begynt modnungen i ca uke 35.

Skrevet

Innbiller meg å ha hørt at noen kan begynne modningen alerede i uke 35. Men det varierer hvor tidlig akupunktørene vil begynne behandlingen og om du har brukt akupunktur før!

Om du har brukt akupunktur før og kroppen er vant til å få nåler responderer den fortere på modningsakupunkturen og da er det ikke nødvendig å starte behandling så tidlig.

Men om du aldrig har fått nåler før så kan det jo kanskje være litt lurt å forberede kroppen i god tid!

(Ikke stol 100% på det jeg skrev over her i tilfelle jeg tar feil, men er ganske sikker på at jeg har fått denne forklaringen tidligere!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...