Gå til innhold

Nå dufter det aldeles himmelsk her:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så fryktelig lyst på noe godt og søtt etter ribbemiddagen(!!) i dag...........Det har seg nemlig slik at vi skulle hatt ribbemiddag igår, men så ble vi bedt på deilig bønnesuppe med salt kjøtt til mine foreldre, og bønnesuppe er noe av det beste jeg vet og derfor takket vi ja. Da valgte jeg å steke ribben igår alikevel og det er jo helt fantastisk å kunne spise ribbemiddag på en helt vanlig mandag:-) Så fikk vi jo den fine vaskemaskinen og tørketrommelen i dag, og tenk, vi må stå helt inntil dem med ørene våre for å høre dem!!!!! Jippi!!! Vi som nesten har fått hele rekkehuset til å lette de siste ukene av sentrifugen på den gamle:-)

Og så fant jeg ut at siden vi var så godt i gang så kunne jeg kanskje bake litt da............og nå står det kringle i ovnen med bio-organisk eplefyll og kanel inni:-) Og det lukter så utrolig deeeeeeeeilig her nå:-)

Så si ifra de som vil ha så sender jeg kringlestykker i øst og i vest jeg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, tar gjerne både kringle og ribberester jeg.....

Hørtes veldig godt ut=0)

Og det er så deilig å vaske sine egne klær i egen vakemaskin....

Skrevet

Kaster over noen biter av hver, her bugner det:-) Godt smakte det også:-)

Og nå er det snart Berlinerpoplene, med kringle til:-)

Og vaskemaskinen og trommelen går for fullt - nesten uten lyd!!!

Skrevet

Ja takk! Jeg raider skapet etter noe godt og tar gjerne imot kringle :)

Selv om jeg må innrømme at jeg ikke aner hva bio dynamiske epler er,så er det sikkert godt ;)

Huttetu så kaldt det er,og her går snøkanonene i bakken for fullt,snart akebretttid :)))

Skrevet

Har du noe kringle igjen? Jeg tar gjerne litt, for jeg har heller aldri hørt om eller smakt bio....... epler.

Men ribba kan du få beholde :)

Skrevet

Ribbe er vi utsolgt for, men har mer biokringle igjen:-)

Svisjsvusj så ble det litt på deg også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...