Gå til innhold

Fargen Wenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne fargen,er den mørke brun eller svart? Syns det er vanskelig å se på bilde, for der ser den svart ut, men innbiller at jeg har sett den i "real life" og atd en er veldig mørk brun? Noen som vet?

Med det samme jeg er her, noen som vet hvilke str på fliser man bør ha på et pittelite badegulv? Store fliser er kanskje vanskelig å legge på et veldig lite gulv i og med det vil helle mot sluk osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener den er ganske svart - til brun å være! ;-)

Skrevet

Virker som om den varierer litt når jeg kikker på nettet.... Alt fra mørke brun til svart.....

Skrevet

Bordet vårt er Wenge. Jeg vil si at det er svart. Har svarte stoler til.

Skrevet

Wenge er ikke en farge men en tresort. Kalles også afrikansk palisander. Veldig mørk i fargen ja, på grensen til svart. Og veldig fin:)

Skrevet

Ok, bare bra om det er svart, skal velge fliser på badet, også er det noe av møblementet som er wenge, men hvis det er brunaktig så velger jeg andre fliser enn hva jeg vil velge om det er svart.... hm, må kanskje ringe leverandøren å høre for å være sikker... Er veldig vanskelig å se på bildet i katalogen..

Skrevet

Syns jeg ser at det er svart med noe gyldent brunskjær i, så jeg tror jeg skal velge fliser som passer til brunt, ikke grå fliser f.eks....

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...