Gå til innhold

Dere som jobber i barnehage..

**Tingeling** Emma06+June08:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som sykemelder seg delvis/helt selv om man ikke nødvendigvis har så mange plager?? Er jo en stressende hverdag og man bruker MYE energi..puuh!

Jeg er heldig å ikke ha noen plager, men merker jeg blir veldig fort sliten, og er helt utslått etter en dag på jobb.

Har ei tulle på 14 mnd og mann hjemme som jeg også skal ha overskudd til når jeg kommer hjem, men ikke mye igjen til dem altså..hehe!

Føler jeg ikke kan sykemelde meg siden jeg er frisk, men føler veldig for å ta litt vare på meg selv, magen og de rundt meg også.. Synes dere dette blir helt feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakka med arbeidsgiveren/styreren om at du er sliten? Er barnehagen en IA-bedrift? I såfall kan du sammen med styrer søke tilretteleggingstilskudd fra NAV for at du skal kunne få avlastning, feks i form av vikar deler av dagen, at du kan ta det roligere/flere pauser osv. for at du skal unngå å bli sykmeldt. Be om en samtale m avd.leder/styrer for skriving av oppfølgingsplan. Det har jeg selv gjort der jeg jobber nå. Har selv jobba i barnehage (ikke når jeg har vært gravid), og skjønner godt at du kan bli sliten nå... Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...