Maria_ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Skal som nevnt tidligere ta ut spiralen i morgen tidlig. Er det noe jeg må vite før den tid? Alt av intresse:)
**Håper** Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg brukte Hormonspiral før. IKKE vondt å ta den ut.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Nei=) Fort gjort...masse verre og sette den inn....
Maria_ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Det høres flott ut. Syns det var litt vondt å sette den inn da. Hvor fort kan man regne med å bli gravid etter man har brukt hormonspiral(2år)?
JordbærMamma Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Vi brukte 4 måneder, hadde også hatt hormonspiral i 2 år. Sies vel at det er stor sjanse den første måneden etter den er tatt ut, slippes ofte mange egg da... Etter det trenger visstnok kroppen noen sykluser på å ta seg inn igjen og bli stabile igjen. Min stabiliserte seg med en gang, tror jeg hadde eggløsning mens jeg hadde spiralen også jeg. Veldig individuelt altså Lykke til i alle fall!
Maria_ Skrevet 15. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. november 2007 Har det noen betydning når i suklusen man tar ut spiralen da? Eller begynner man på en måte på nytt? Eller som du sier slippes det ut egg når spiralen blir tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå