*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Synes det er bare klær med spiderman og hodeskaller.... Vil ha litt koselige klær med dyr eller endre ting på også
mammamamut Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 på www.younglkids.no har de noen fine antrekk under Fablefant og Lego Ellers har de fine ting på laredoute.no
Sololight Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Merkene Wheat, Phister&Philina, Mini A Ture og Minymo vil jeg anbefale da. Koselige klær med god passform (jeg synes ikke guttene trenger å bli så tøffe med en gang de er over året). Litt dyrt, men verdt det:-)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Memini har også det jeg vil kalle koselige klær til gutt.
lenej :o) Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 var på H&M og kjøpte pen-skjorte til mini med sløyfe, til jul, og til bursdagen har han fått skjorte emd stili strikkavest i grå og blå. også så mamma på en fin strikkavest med ole brumm på da.. :) har mest klær med dyr på, giraff, tiger og fugler, også pluto da og sirkus, og klovner og baby.. ahh.. mamman her skal nok vente med spiderman til han sjøl vil ha det..
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 fant en kjempe fin genser på cubus med reinsdyr og snøkrystaller på, fantes i både lys brun og mørkblå. den var i ull
Sololight Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 lilledu.no har godt utvalg av Minymo anna-luka.dk har en del Miniature butik-bambino.dk har hatt en del Wheat, det samme smabarna.no :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå