Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hva er det som "indikerer" jente og gutt?? Husker ikke, men det en brytning et sted, så og så mye og oppover er det ene og så og så mye og nedover er det andre. Noen som husker?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Over 140 = jente Under 140 = gutt Men dette må måles over tid. Ikke den korte stunden den måles hos jordmor )
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ja, vet det ) Bare husket det ikke fra forrige svangerskap ;o)
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Vet ikke helt om jeg stoler på de hjertelydene og kjønn.. For jeg ser nå på min datter sine papirer ( født 2001) og nåværende baby i magen. De ligger på akkurat det samme og vi har fått bekreftet at det er en gutt så det veldig tydelig når vi var på 3d ul
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Nei, herregud, jeg stoler da ikke på det...hehe.. Ingenting er sikkert før barnet er ute ;o) Var bare nysgjerrig på hva "kjerringrådet" sa ) Takk for svar jenter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå