gretema Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 må begynne å tenke på julegaver nå Jeg synes det er morsomt at barna lager julegavene selv til besteforeldre, onkler og tanter og faddere. I fjor laget hun(vi) kjempe fine kjøleskapmagnet nisser, men jeg sitter å tenker på hva vi skal lage i år. Det må være enkelt slik at en treåring greier det meste selv. Noen som har noen forslag. Siden jeg må sende alle julegavene i posten må det tåle en trøkk:)
Smellt P. Tjukka Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hva med kalender for 2008 ! Male på lerret.
T+H+T Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 male på krus,talerkner,skåler til å ha t lys i.Har brukt porselenmaling. Male på ei tre ramme. Handavtrykk på en tallerk,tre eller glass. Har sendt glass i posten,pakket det godt inn.Gikk godt det. Male på tre stjerner,engler,hjerter.Har hatt gull maling og litt glitter.Blei koselige.
mamma 84 Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Vi kjøpte såndre maxi perler (hvite og røde) og hjerteform, så lagde hun to rader rundt hjertet, slik at det kan henges opp Enkelt og greit.
pkv5 Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har kjøpt et sett med blanke juletrekuler som du kan male på.De ble kjempe fine.Kjøpte det samt maling på berlina/kreativ..Jeg kjøpte også en eske som inneholder alt til å lage noen snømenn/pepperkakenisser.De har sett med aldersgr på. Tegne på kubbelys,du kan kjøpe enkle penner til det formål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå