Gå til innhold

Da blir jeg med i gjengen jeg også :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja da var det to klare streker på graviditets testene jeg tok i dag og i går :) har ikke fortalt kjæresten min det enda... men kan ikke vente med å fortelle det til han.. kan så vitt skimte en liten mage også (er det som fikk meg til å lure), normalt sett har jeg en helt flat mage, så dette er spennende. har vært gravid en gang før og da kom magen også veldig tidlig, men mistet i 11 uke. Har forresten termin 21. juli så det blir en sommer baby.Har vært å kjøpt meg to blader i butikken i dag om graviditet. skal fortelle den store nyheten til familien på Julaften da hele familien er samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! :) Mistet også på samme tid som deg i vår, så vet litt hvordan det er. Tenker også å fortelle det i jula te jobb og venner. Har fortalt det te nærmeste familie allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Jeg tror jeg skal klare å holde det hemlig til jul, slik at jeg kan komme med en god nyhet :) Men hvet ikke helt hva jeg skal si på julebordet som er rett rundt gjørnet, og på gebursdagen min om noen dager. har planlagt stoor fest hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...