Gå til innhold

drittlei jobben !

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare fortelle hvor drittlei jeg er av jobben ! kom netopp tilbake fra 1 år i fødselspermisjon..og merker etter bare 3 uker at jeg er møkklei jobben...er i en kolonialforettning. Folk er skikkelig frekke og jeg begynne å mistrives...vurderer å søke på ny jobb evnt utdanning..noen som har vært i samme situasjon..(vurderer å få et barn til og heller begynne på utdanning i permisjonen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal snart ut i jobb igjen etter endt permisjon. lurer også på å bytte jobb. jobber i dag turnus, og mannen jobber skift. veldig vanskelig å kombinere med familieliv. det som er dumt er at det er vanskelig å få jobb med bare dagtid i min utdannelse. så da må det nesten bli noe helt annet. men det er ikke bare bare å finne ny jobb heller.

Skrevet

Jeg også er mildt sagt drittlei jobben. Eller rettere sagt - arbeidsgiver! Har funnet ut at det ikke er verd det. Jeg kommer til å finne meg en jobb jeg trives i, så fort som mulig!

Gud, så slitsomt det er å haaaaate jobben! Gleder meg til jeg kan vise dem fingeren og dra! (Eh, det gjør jeg nok ikke, men jeg drømmer om det, samtidig som de trygler meg om å komme tilbake. Hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...