Gå til innhold

Hva er det du irriterer deg mest over??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle irriterer seg over noe, så jeg spør dere damer, av ren nyskjerrighet.. Hva får deg til å koke over?

Jeg HATER sure folk bak disken!!! De er jo i et service yrke, det er ikke så vanskelig å smile litt, være litt hyggelige.. jeg blir så provosert av damer,

( også menn, som ikke sier noe, bare sitter der... kanskje de ikke liker jobben sin.. men ikke la det gå over kundene!!! )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende kjærringer som tror det bare er kvinnfolk på denne siden:-)

Skrevet

Jeg hater folk som r bedre enn andre og som bare skryter av seg selv. Forbanna selvopptatte individer...

Skrevet

Jeg har ikke noe til overs for bråkete folk.

Skrevet

overlegne folk

blondiner

blonde

de som tror pupper er imponerende

sjølopptatte folk

de som tror det bare er kjerringer på denne siden

brannsupportere

lillestrømsupportere

Skrevet

Folk som elsker å triumfere når folk har tråkket i salaten.

En dag kan det være dem selv som driter seg ut, og at dem trenger støtte, men det tenker dem vel ikke på.

Sure ekspeditører.

Mennesker som SKAL ha rett for enhver pris!

Skrevet

Må også skrive den anonyme knappen...... ødelegger så mye her inne!! Ikke rart folk sitkker herfra...

Skrevet

Er som regel ikke så veldig irritert, men når folk setter ammeslutt i sammenheng med snakkeferdigheter kan jeg riste litt (eller temmelig mye) på hue. Ille gett at ungen spør etter pupp, og vet han i tillegg hvor han finner den... Hælle måne...

Skrevet

Folk som sitter i glasshus og kaster stein....

Skrevet

Jøss, det var heavy engasjement over en hårfarge!

Hva har blondiner og blonde (som forøvrig er samme sak!) gjort mot deg egentlig?!

Skrevet

Folk som gnåler om skattepengene sine.

"at skattepengene mine skal brukes på sånt.."

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Bittesmå folk ingen noengang har hørt om som beklager seg over at det finnes en anonymknapp på kranglesida.

Skrevet

"anonyme" som legger ut om private ting for andre..

Ellers har jeg vanskelig for å takle skrytende og selvsentrerte folk som prater om seg og sitt hele tida.

Og som alltid er bedre enn deg:-P

Skrevet

Gamle kjerringer som sniker i køen

Skrevet

..og har bittesmå portemoneer og insisterer på å betale i smått? Sånn skal jeg bli, det skal være min hevn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...