Gå til innhold

Coop sin vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om coop sine vinterdresser er brae? Husker ikke navnet på dem, men den ene var i rosa farge. Noen som vet noe om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte den "Friends" dressen til eldste. Men, har ikke prøvd den enda, så aner ikke om den er bra.

Skrevet

har kjøpt den rosa friends i str 74 til snuppa.. men ikke prøvd den ennå..;) virker veldig gode!

Skrevet

Ja de virket så myke og gode å bevege seg i. Men trenger en dress som holder varmen og fukten borte, da jenta mi er i en uteavdeling. Den eneste måten å få sjekket den ut, er vel å kjøpe og prøve den.

Skrevet

Jeg har den til småen, og er sålangt fornøyd =) God og varm, og lett å bevege seg i =)

Skrevet

Jeg vet ikke, vurderer å kjøpe den til gutten min, siden han er så liten denne vinteren og er hjemme med meg, også vil jeg invistere i noe mer kvalitet når han begynner i bhg.. Jeg er redd den ikke er skikkelig vindtett, har hørt at mange av sånne "billig" dresser er gode på mye,men ikke vindtett, og det er vanskelig å holde varmen hvis den ikke er det...

Skrevet

Jeg har en rosa dress fra coop obs. Den virker grei så langt, men den er ganske vid i livet (hvertfall på min datter!), og det synes jeg er dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...