hurraa Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Noen som vet om coop sine vinterdresser er brae? Husker ikke navnet på dem, men den ene var i rosa farge. Noen som vet noe om den?
Honningmelon Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Vi kjøpte den "Friends" dressen til eldste. Men, har ikke prøvd den enda, så aner ikke om den er bra.
My little girl_ Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 har kjøpt den rosa friends i str 74 til snuppa.. men ikke prøvd den ennå.. virker veldig gode!
hurraa Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Ja de virket så myke og gode å bevege seg i. Men trenger en dress som holder varmen og fukten borte, da jenta mi er i en uteavdeling. Den eneste måten å få sjekket den ut, er vel å kjøpe og prøve den.
*Udon'tKnowMe* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har den til småen, og er sålangt fornøyd =) God og varm, og lett å bevege seg i =)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg vet ikke, vurderer å kjøpe den til gutten min, siden han er så liten denne vinteren og er hjemme med meg, også vil jeg invistere i noe mer kvalitet når han begynner i bhg.. Jeg er redd den ikke er skikkelig vindtett, har hørt at mange av sånne "billig" dresser er gode på mye,men ikke vindtett, og det er vanskelig å holde varmen hvis den ikke er det...
Safir Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Jeg har en rosa dress fra coop obs. Den virker grei så langt, men den er ganske vid i livet (hvertfall på min datter!), og det synes jeg er dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå