Gå til innhold

Jobb...:-/


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Egentlig i midten av mars,men tror jeg skla søke perm en stund.

Mas med pendling til BOO og være på jobb en uke der, langt vekk fra junior... Enn du da? Perm fra crewdisp? Og du har 3unger! Hvordan er det mulig å få det til a? Syns det er nok med en jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner og jobbe i januar jeg:(

Da tar pappa over..

Lillemor begynner i samme bhg som storesøster i Mai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bynner i midten av april,pappan blir hjemme ut mai.Jeg jobber bare dagtid og samboern skift...Så istede for barnehage har min sjef sagt at jeg kan tilpasse samboerns skift:-)i sommer.Barnehage fra høsten...Vi ska jo han sommerferie også da så d går bare fint.

De to eldste,5 og 7 år ordner seg mye selv.Så med dem er det ikke noe problem.

Traff ei ca på Pilates som fikk ei jente i juni...Hun skulle også søke lengre perm.

Kan du ikke prøve å søke på Oslo base for en periode?Har dere samme rotasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha en til jeg pluss sykemeldt nå. ha rjobbet litt. så blir sykemelding og så ut i ny fødselperiode. så jobb i februar 09.

men bare deltid slik at vi ikke bruker barnehage i førsten. vil være mest mulig sammen med de. har jo et lite hundeoppdrett så jobber jo mest hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at WF ordner det sånn for dere:)

Mannen min har måttet bytte rotasjon etter han fikk OSL base, så nå jobber vi motsatt... Bidder stadig OSL, men har fortsatt noen foran meg.

Blir nok nødt til å be om litt perm ellers blir Marius "nøkkelbarn" veldig tidlig:)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Jeg skal begynne å jobbe igjen 1.februar, men jobber turnus og snuppa skal være hos farmor de dagene pappa'n og jeg jobber samtidig, så da syns jeg ikke det er så ille. Jeg begynne å bli passe desperat etter å gjøre andre ting enn å gå hjemme. For all del; jeg er veldig glad i barna mine, og har det fint med å gå hjemme, men samtidig blir jeg så ufattelig rastløs. Jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

begynte å jobbe i midten av oktober, da tok pappa over :) Utrolig deilig å ha et annet fokus på dagtid, får masse energi og et strålende humør av det :) satser på at jenta vår får barnehageplass før uke 6, hvis ikke prøver vi med dagmamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jobb å gå tilbake til ettersom vi har flyttet, men har søkt barna inn i barnehage 4 dager i uka fra August, så da blir det å begynne jobbsøking=)

Da har jeg hatt eldsta hjemme i nesten 3 år, og minsten i 1,5! (Skulle gjerne hatt minsten hjemme enda litt lenger, men vi har kjøpt oss hus og økonomien strekker ikke til).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...