Gå til innhold

Noen prøvere i 1pp som vil bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 21år fra Oslo. Jeg har egentlig ønsket meg barn i et par år nå, men samboer har ikke villet det før nå. Så fikk endelig begynne på 1pp for ca to uker siden, så er ganske så fersk her. Vi har bestemt oss for å ikke si noe til noen før vi blir gravide. Så jeg ønsker derfor å bli kjent med andre prøvere, slik at jeg kan prate med andre om dette temaet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er fersk prøver jeg og, har akkurat greid å sette meg inn i sjargongen m EL, pp, osv osv. Er ganske fornøyd med å ha sidene her for vi har heller ikke tenkt å opplyse høyt at vi prøver :-) Mange nye prøvere her som jeg har forstått, særlig denne mnd, så du kommer nok til å bli kjent med mange ;-)

Skrevet

Jeg er også en jente på 21 år fra Oslo, men det gikk ikke på min første pp. Fikk mensen i dag, men prøver nå igjen i andre prøveperiode. Vil gjerne bli kjent, jeg.

Skrevet

Hvor i Oslo bor du da Truseprinsesse? Selv bor jeg mellom manglerud og bryn.

Skrevet

Me too :) Har egentlig vært klare siden sommeren vi da, men så har vi akkurat vært i Dulin og akkurat den turen hadde jeg lyst til å kunne drikke øl på ;) Men nå er vi hjemme igjen og jeg venter bare på at denne hersens tanta skal reise igjen sånn at vi kan komme igang ordentlig! Bare litt utålmodig ;)

Vi har heller ikke tenkt å si det til noen, dvs-jeg har ei venninne som er i samme båt, så vi skravler litt. Men bortsett fra det er det hemmelig!

Koselig å møte dere jenter-krysser fingrene for at vi snaaart hopper over i neste kategori :)

Skrevet

He he... Du er ikke alene om å være utålmodig Kjerstipusen :) Hvor gammel og hvor er du fra?

Skrevet

Jeg tar ut spiralen i morgen tidlig, så da blir det prøving her også:)

Skrevet

hei, alle sammen!

jeg er også i 1pp, 24 år fra Trondheim! Kjempegøy at vi er så mange i 1pp, da kan vi dele bekymringer, symptomer og andre rare opplevelser! =) Vi holder det og hemmelig til det klaffer! Har IKM 24 nov., og det nærmer seg med stormskritt!! =)

Skrevet

Og Jeg har IKM onsdag, men sikre tegn sier at det snart blir 2pp på meg ;-)

Skrevet

Ja det nærmer seg fort til IKM, jeg har IKM 25.nov. Hadde vært veldig moro om det klaffet for oss i samme mnd :)

Skrevet

27 år og bor rett utafor Oslo. Både sambon og jeg er sånn halvoverbevist om at dette klaffer på første forsøk, men jeg prøver å dempe forventningsnivået mitt litt! Spesielt siden jeg har gått på pilla de siste 12 åra og er veldig spent på om kroppen fortsatt husker hvordan ting funker ;) Hihi...

Skrevet

Jeg er 28 år og bor like ved Oslo. Prøver på nr 2. Er første ordentlig pp min. Slutta på p-pilla i september. Jeg har IKM mandag,19 Nov.

Skrevet

Jeg er 25, bor litt utenfor Oslo. Er i første pp nå. Er veldig spent. Vet ikke helt når jeg har IKM siden jeg ikke har hatt mensen på to år pga prevansjon. Men jeg tenkte jeg skulle ta en test neste lørdag hvis ikke TR kommer før det.

Skrevet

Hei hei alle 1pp`ere :) jeg er 26 år og fra bergen. prøver å få andre mann... på torsdag 8 nov. var det nøyaktig en mnd siden jeg hadde mensen....så dette er spennende... andre enn meg som virkelig tror at dette skal gå rimelig bra...men som samtidig er redd for at de går rett på trynet og blir skikkelig skuffet når mensen kommer???!! krysser fingre for alle oss som prøver:)dette skal vi klare:)

Skrevet

Hei, jeg er også i 1pp :) Vi haddde vel egentlig ikke tenkt å begynne å prøve nå, men plutselig så var vi litt vel uforsiktig og derfor er vi der vi er i dag. Ikke helt planlagt, men veldig ønsket! Og går det ikke denne pp så prøver vi igjen ;)

Jeg er da 27 år, bor rett utenfor Oslo, er egentlig student, men har en liten pause fra studiene pga senebetennelse. Helt ideelt å få barn er det vel ikke, men vi har hus/bil, samboeren tjener godt og vi har begge vært klar for barn i et år :)

Jeg har IKM rundt 20. november, men er allerede vanvittig utålmodig, så hvordan jeg skal klare å vente så lenge... ;)

Skrevet

Slenger meg på her jeg og! 29 år og gift med verdens beste mann.. Sluttet på pillen i april, men har holdt oss til "sikre perioder" da vi giftet oss i sommer.. Hadde ikke lyst å være gravid brud! Har egentlig ikke fokusert ordentlig på EL tider før denne måneden - tror både han og jeg trodde det egentlig ville klaffe med en gang.. Og det gjorde det jo ikke :o( Tenker at jeg kanskje må begynne å regne litt på dager for å øke sjansene!

Ønsker alle sammen masse lykke til!

Skrevet

Jeg bor på Grünerløkka. Midt i byen. :)

Hva gjør dere til vanlig da?

Skrevet

Jeg jobber i barnehage:) Bor i Trondheim forresten.

Jeg strikker mye, så nå ser jeg frem til å strikke baby tøy.

Skrevet

Hei og hopp! Tenkte det var på sin plass med en vestlending her inne;-)

Sitter her og irriterer meg over denne hersens Tanta som skal plage meg noen dager til...SÅ er det bare å hoppe i høyet;-)

Vi får bare holde kontakten jenter. Spennende å høre hvordan andre i samme situasjon har det også;-)

Skrevet

Forresten...hva vi gjør til vanlig ja...

prøver å lese til eksamen...men det går ikke. Jeg sitter bare innpå disse babysidene og koser meg eg! Sånn går dagene..jeg får lest noen få sider med pensum og maaange sider med baby!

Man må jo prioritere;-D

Skrevet

Jeg hopper ogsa inn her na. jeg ( litt vi ..hehe) skal na proeve pa nr 3 na.

Er vel hovedsaklig jeg som er padriveren til det, men mannen er med han ogsa.

Har 2 fra for og bor ikke i Norge :) Men vi er begge norske.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hej alle sammen :)

Så moro at det er så mange 1pp her : )

Jeg er også en av dem... blir spennende tid fremover.. håper virkelig (!!!!!!) at det klaffer tidlig : )

ENig meed ei over her, jeg sitter her hele tiden. Så mye moro og interessant her inne : )) Ser det er lenge siden det har vært aktivitet her.. så håper det blir det igjen snart=)

Skrevet

Hei!

Student på 23 år fra Bergen her. Sluttet på pillen for halvannen uke siden, så er vel i 1. pp. Vi har egentlig hatt lyst på en liten en i flere måneder, men er ikke før nå vi har kommet frem til at vi skal prøve skikkelig.

Krysser fingrene for alle sammen! :)

Skrevet

Hei!

Jente på 24 år fra oslo her. I gang med med PP1, så er helt fersk på dette her.. Bor i byen sammen med min kjære, gjennom tre år, og vår lille hund på ett år. eier leilighet sammen.

Begge i full jobb. Jeg har jobbet i min jobb gjennom halvannet år, så er vel ikke ille om jeg hadde blitt gravid nå?..

gleder oss masse :) lyst å snakke til alle om det, for er jo både skummelt og spennende på samme tid... Er jo helt nytt dette.. Vi har begge alltid hatt lyst å bli unge foreldre, og fann nå ut at tiden faktisk var inne...

Håper spiren sitter allerede nå i PP1, men prøver å ikke ha for store forhåpninger... gikk på ppiller i halvannet år, så er vel gjerne slik at det tar tid før alt er på plass...

Gleder meg til å høre mer fra alle dere i samme situasjon! :)

Kan se ut som om vi er mange i pp1 her.

Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...