Gå til innhold

Dere 1.gangsfødende som er rundt uke 21++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere mye liv? Daglig?

Blir litt bekymra jeg...Kjent masse bevegelse inni magen de siste ukene, men har vært ganske så stille de siste dagene:( ikke kjent noenting nesten...

Burde jeg engste meg?

Kan babyen ha snudd seg og sparker "innover" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente også endel i uke 20-21- Litt bobling og tror knøtte snudde seg å sånn.. Men så ble det helt stille,, Men det er ikke farlig, helt vanelig. Jeg er i uke 24+ nå og nå er det helt turbo inni der og har bare hatt det sånn i 5-6 dager.

Skrevet

Tusen takk for svar! Var godt å høre, jeg ble mye roligere nå:) Får bare være tålmodig og vente på at den lille skal begynne å turne rundt inni magen:)

Skrevet

jeg har kjent spark i 2 uker nå. har til og med kjent dem, og sett dem uten på magen. men i dag har det vært veldig stille. nesten så jeg ikke har kjent noe. blir litt bekymra.. jeg er 20+1

Skrevet

Hei.. Jeg har kjent den lille i er 3 uker nå.. ikke så mye i begynnelsen, da var det bare av å til... Men nå kjenner jeg henne hver dag opptil flere ganger.. Lurer av å til på når hun sover...Men det kan variere... det er normalt å ikke kjenne babyen hver dag i den første tiden!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...