Gå til innhold

Nå er det snart finale i Top Model! :)) Hvem tror du vinner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror Polina, hun har jo vært favoritt hele veien! Men håper at Kamilla vinner! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror også Polina, men håper inderlig på Kamilla. Hun er sååå søt.

Skrevet

Akkurat som dere, tror Polina, håper Kamilla:)

Skrevet

Håper at Kamilla vinner jeg også. Syns hun er mer jordnær og ekte enn de to andre.

Skrevet

Heia Polina!!!

Skrevet

d bli nok polina som vinn hehe,hu e så flink assa=)

you go girl

Skrevet

Ja, hun er flink, sant det! :) Det er ikke så spenende heller, for dommerne innrømmer jo også at hun er favoritt! :) Så det blir en stor overraskelse om Kamilla går av med seieren, men det er jo lov å håpe! ;)

Skrevet

kamilla har jo fått masse jobber,så kan være det er hun som vinner.men håper på Polina:-)

Skrevet

Dere hørte Jan Thomas, jenter! Om dere får barn må dere ALDRI finne på å amme bare!! ;P

Skrevet

Hehe,visste noen kom til å komentere det.ser for meg at det blir DEN diskusjonen på skravle nå.

utrolig teit ting å si!

Skrevet

He, he.. Ja, skikkelig dum han der.. :) Jeg syntes det er så komisk når han drar sånne amerikanske ord og uttrykk i setningene sine! :) Så snakker han dårlig engelsk også! :)

Skrevet

Jeg leste nylig at det var forsket på dette med amming og hengepupper..Bare en myte, men puppene blir visst mer og mer hengete for hvert barn en får og faktisk av å røyke! Irriterer meg at jeg ikke husker hvor jeg leste dette, da kunne jeg lagt linken inn her..

Skrevet

Ja, og Jan Thomas mente at en skulle skvise ut melken, så gi den til barnet, nesten som det er noe forskjell?! :) Han der altså.. :)

Skrevet

Nå ble jeg skuffa. Intet resultat.

Skrevet

ja de sa det på radio også forige tirsdag.

godt jeg har sluttet å røyke da...hehe

Skrevet

He, he.. Ja, jeg trodde også at det var i kveld vinneren skulle kåres! :) Vi får vente ei uke til da! Masse venting dette! ;) Først må jeg vente på EL, så top model, så IKM! ;P

Skrevet

Det er heldigvis enklere å vente på top model enn det andre. :D

Må først bli ferdig med denne tanta, jeg. Det er mitt største mål nå.

Hååper Kamilla vinner, men alle bildene var fine i dag.

Skrevet

Ja, nå har jeg ventet på EL, så i dag blir det Top Model! :) Og i dag får vi vite hvem som vinner også! :)

Det står i hvert fall mellom Polina og Kamilla da.. Jeg blir utrolig overrasket om Ivana vinner..

Skrevet

Jeg tror Polina vinner. Hun er den flinkeste. Men Kamilla er den hyggeligste og sikkert lettere å jobbe med for kunden. Tror ikke Ivanna har en sjangse dessverre.

Skrevet

ja ikveld skjer d damer,spennende ja=)

bli overraska om ivana vinn,tru d bi polina gitt=)

Skrevet

Ja, ikke lenge igjen nå! :)

Jeg heier på Kamilla da! Hun er jo fra Ålesund! :) Så at hun "ledet" på spørreundersøkelsen om hvem som vant på tv3 sine sider.. :)

Så skal det bli morsomt å se om Jan Thomas har noe fornuftig å si! :) Så dere han på Senkveld da? Bra at han la seg så flat ang det amme-greierne da.. :) He, he.. Bare innrømte at han ikke hadde peiling i det hele tatt! :)

Skrevet

Har ikke fått fulgt med jeg, bare sett enkelte repriser. Men nå ble jeg revet med i spenningen og skal jammen meg slå på TV3 i kveld :)

Skrevet

Ja, det må du gjøre! :)

Nå må jeg rigge meg til i sofaen sammen med samboeren, som blir "tvunget" til å følge med! :) He, he.. :)

Er det forresten noen som vet hva Jan Thomas heter til etternavn..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...