Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 til å flytte over hit! Nøyaktig en uke til, så er jeg her! Begynner å føle at 2. tri ikke er helt for meg lenger, mest prat om når kvalmen skal gi seg og hva som skjer på ultralyd.... Har lest en del her inne i det siste, og gleder meg skikkelig til å "høre til her". Så da ses vi om en uke.... )
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Skal bli koselig med "enda en på laget" Velkommen om én uke =D
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Velkommen etter om en uke ;o) Venter her på deg så lenge jeg vettuuu, Bringebæret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå