Gå til innhold

Skummelt (ang bleieslutt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Torsdag forje uke sa dattern at hun ville gå med truse i bhg - Og det gjorde hun - uten ett eneste uhell torsdag, fredag og hjemme i helgen og i bhg idag igjen. Ved leggetid bedyret hun " X og Y (venner i bhg) sover i truse og det vil jeg og! " Vel så jeg lot henne legge seg i bare trusa jeg da ........... Håper virkelig det går bra, har hatt törr bleie en del ganger og så tenkte jeg slutter hun slik akutt på dagtid så kan det jo hende at samme skjer med nattableien. Skummelt ;O)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott da! Gleder meg til herren her i huset har lyst å gå uten bleie...han går uten bleie, men vil ikke tisse på do. Blir litt oppgitt, føler liksom at han ALDRI kommer til å slutte med bleie. Han er forresten 3 år i des.

Skrevet

Det er slettes ikke umulig at det går helt fint så lenge hun selv er motivert for dette. Det er mange barn som slutter med bleie om natten samtidig som de blir tørre på dagtid. Dessuten har hun ko hatt noen tørre nattbleier allerede. Går det ikke så går det ikke, da tar dere bare på bleie igjen om natten en stund til før dere prøver på nytt. Nå er det jo gått noen netter siden du skrev innlegget, hvordan har det gått med henne da?

Skrevet

Jr sluttet med bleie på natten samtidig som på dagen. Han skjønte ikke hvorfor han måtte ha bleie på når han hadde sluttet. Og jammen gikk det ikke kjempebra. Kan telle antall uhell på en hånd, og nå er det over 6 mnd siden han sluttet. (han var da 3 år)

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...