jaga Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 snuppa har så innmari treg mage. hun trykker og trykker og hyler og bærer seg fordi hun har så vondt. vi har prøvd malt til hvert grøtmåltid mye malt) og vi har prøvd sviskesaft.men intet skjer. jeg har også masert magen hennes mye. Kan noen hjelpe meg????
lillegull:) Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 prøv å gi mer sviskesaft.. kanskje det hjelper..
Mammapudding Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg bruker å gi litt sukkervann når Leah holder på sånn, da slapper hun av og bæsjen kommer liksom av seg selv..Kanskje det kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 sprut litt lunken vann opp i rompen- hjelper garantert
Twins i magen <3 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Gutten vår var også plaget med treg mage veldig lenge, verken malt eller sviskesaft hjalp. Men sviskepuré derimot, det gjorde susen! Kan også hjelpe henne med å bøye bena og presse knærne lett oppover magen, eller holde henne som når du holder et større barn som skal tisse i skogen (hvis du skjønner...). Som noen her sa kan det også hjelpe og stimulere åpningen, da presser de ofte automatisk. Febermål med salve på kan hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå