Gå til innhold

Jeg har fått en kjempegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

nemlig gjensyn og etablering av "klubb" med de beste venninnene mine fra skoledagene! Møtte tilfeldigvis to av dem i sommer, og vi ble enige om å tromme sammen hele gjengen til et treff. Møttes lørdag, og skravlet og drakk rødvin nesten hele natten. Tiden bare gikk. Utrolig hvor morsomt og hyggelig det var å treffes, flere av dem hadde jeg ikke sett på 15 år. Vi hadde like mye å snakke om som i gamle dager, og akkurat samme humor som før (he, he, sier sikkert en del om humoren...), og jeg har ikke ledd så mye på det jeg kan huske. Merket hvor mye jeg har savnet dem, det er veldig spesielt med folk som har kjent en siden tidlig i barndommen, og som man har så mye felles historie med! Føltes nesten som en familie som har kommet sammen igjen. Og best av alt - vi ble enige om å fortsette å treffes - til vi blir gamle;-)))

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette egentlig mener ikke å være selvsentrert, blir bare så glad av det:-))

Ha en fin kveld - gleder meg masse til fredag!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ DEILIG!!!!!

Visst er det godt å merke at de menneskene som betydde mye for en da man var "ung" fremdeles er verdige den fine plassen i hjertet mange år etter...

Jeg synes det var utrolig koselig å lese, Strikkballen!!!

Og jeg gjør som deg...gleder meg til fredag.

Klem klem

Skrevet

Høres ut som en fantastisk deilig kveld og natt, sammen med fniseogskravle venninner fra barndommen:-) Det er jo ingen som kjenner en så godt som nettopp dem:-)

Gleder meg masse til fredag jeg også:-)

Skrevet

Her er det lov å fortelle om hyggelige ting vi er glade for - uten at noen tenker at du er selvsentrert.

Høres utrolig hyggelig ut å finne igjen gamle venner og oppleve at alle ønsker å prioritere å treffes helt inn i alderdommen. Det er noe helt eget med venner som kjenner en fra barndommen :-D

Skrevet

Å, det høres koselig ut.

Ingenting er så kjekt som vin og skravlings med gamle venner.

Nå fikk jeg akutt"hjemlengsel" her - har alle barndomsvennene på motsatt side av landet...snufs

Skrevet

Så koselig :)

Ikke noe er som gamle gode venner som kjenner til oppvekst og som man har masse felles med,og ikke minst samme kjemien fortsatt :)

I morgen er det min tur,klubb hos meg....gleder meg til det og selvsagt til fredag. For nye venner er skikkelig spennende....:))

Skrevet

Veldig koselig å lese, strikkballen!!!

Åååååå som jeg unner alle en gjeng med gamle (!!) venninner. Ingen over, ingen ved siden, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...