Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Naboen har satt adventsstaker, sånne trekantete, i vinduene allerede... Og står de like lenge som i år, så blir det vel til ut i mars en gang. Det synes jeg ser dumt ut...
Næsningsfrua Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Tullete! Det er vel snart 14 dager siden jeg så noen som har "pynta" rundt mønet med grønn lyslenke...Grøss og gru...
Honningmelon Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Til og med JEG syns det er tullete, og jeg er veldig glad i jula altså.
Mersa og gutta <3 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Enig med du! Advent begynner første søndag i advent, og jul begynner 23. desember...iallefall her i huset!!! Må innrømme at jeg er litt treg å ta det ned etter jul da...Synes det blir så grusomt tomt!! Men 13.dag jul begynner samboer å mase (og treet å drysse noe voldsomt) så er vel stort sett da jeg tung til sins pakker det sammen....
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Trodde det ikke skulle opp før 1. søndag i advent jeg?
tonebf Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 nei syns folk godt kan vente litt til... jula blir utrolig laaaaaaang når den starter så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå