**Håper** Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg tenkte å prøve dette med Salvie-Te i neste pp om det ikke klaffer nå. Stemmer det at det kan øke fruktbarheten??? Men vet noen om når man skal drikke dette og hvor får man tak i det? Noen andre tips som kan hjelpe utenom å ha sex?
Charlotte med spire Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg prøvde det å det funket ikke på meg. Men du kan jo prøve:) Også kan du prøve slimløsende hostesaft. Drikk litt av det før el og slutt den dagen du får el. Det funker visst på noen:)
**Håper** Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Ok.. Takk for tipset Charlotte. Jeg kan jo prøve. Herregud så mye vi jenter gjør for å håpe det klaffer. Hehe.
Charlotte med spire Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hehe ja, det er sant. Har dere prøvd lenge? Har hørt at om man sykler litt med bena etter sex så kan det hjelpe og:)
**Håper** Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg sier at det er min første pp jeg. Men slutta på pilla i september. Fikk ordentlig mens den 22 oktober. Så det var i hvertfall et godt tegn. Bare håper jeg har EL da. Har ikke brukt noen EL tester. Så vet jo ikke. Du har prøvd i 7 mnd ser jeg. Håper virkelig det klaffer for deg nå. Det fortjener du virkelig.
Charlotte med spire Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Takker:) Håper det jeg også. Håper det klaffer fort for deg også Kankje vi kommer inn i 1 tri sammen:)
**Håper** Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Ja det hadde jo vært kjempe morro da Charlotte. Når har du IKM? Jeg har den 19 Nov. Altså til mandagen. Er spent. Men er forbredt på at jeg får mensen. Kan liksom ikke tru at det kan gå så kjapt.
Charlotte med spire Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde IKM på fredag fikk mensen i dag 3 dager på overtid. Kjempe surt altså. Men prøver på nytt jeg, gir ikke opp så lett:) Håper det går fort for deg, hadde vært hyggelig.
**Håper** Skrevet 12. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2007 Aiiii da:=( Det var surt. Værste er jo det å gå over IKM når man ikke har blitt gravid også går man å håper i det lengste. Men kjempe bra at du ikke gir opp. Det skal gå bra for dere. :=)
Charlotte med spire Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Takk, du må holde meg oppdatert over hva som skjer med deg:) Krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå