~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Vurderer 3D UL i og med at det sannsyneligvis er siste barnet vårt og fordi jeg selvfølgelig også er nysgjerrig ) I hvilken uke er det best å ta det? Hvor har de det (Oslo området)? Har hørt mye negativt om Majorstuaklinikken så finnes det andre steder? Hvor mye koster det?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 vet at de har på kvinneklinikken i tønsberg og på hinnaklinikken i stavanger (litt langt å reise kanskje?) . Det koster ca 1000 kr . jeg skal på 3D i januar.
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg var på majorstuaklinikken og var fornøyd med det. Gjorde det da jeg var ca 25 uker på vei. Ville kommet meg dit snart var jeg deg, for jeg tror det er vanskeligere jo større de blir. Vanskelig å få plass til hele ansiktet på bildet vil jeg tro, pluss mye trangere så bein og armer kommer i veien. Husker ikke hva vi betalte, var i april 06, men tror de skulle sette opp prisen like etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå