grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 ja da er jeg på andre dagen med dobbel pergo kur. tok di første to tablettene i går mårres. å du kan tro hva som dukket opp når jeg sto opp i dag. jo masse kviser. arg... å i dag fryser jeg innefra å ut. sitter i masse pledd full varme på å drikker tee... rare greier den kroppen. håper ting ordner seg denne månden. d hadde vært så utrolig godt:) å håper for min kjære manns del at humørsvingningene mine ikke blir så ille.. hihi:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 vil bare ønske deg lykke til med denne mnd jeg og si at jeg syntes du er kjempe flink som klarer å holde motet oppe etter så lang tid... *********'babystøv***************
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 <3 tusn takk:)
Endaenbabyønskes Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Ja, det er no skikkelig dritt!!!!! Fryser, gråter, sint, søvnløs, nervøs, fyttikatta.......... Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre og tær!!!!!!! VI SKAL HA BABY I MAGEN FØR JULAFTEN!!!!!!!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 d varmer krysser alt utenom beina for oss:) tvi tvi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå