Gå til innhold

Gutten min er så dårlig om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Trenger sårt noen råd. Har slitti med en liten gutt som ikke har vært særlig matglad opp gjennom sine snart 2 år, men i de snart to siste månedene har ting vært annerledes. Helt til forrige uke da vi gikk på en omgansuke her hjemme og alle lå rett ut. Mannen og jeg kom oss raskt, men ikke lillegutt. Han hangler ennå med masse nattevåk og gråt, lite matlyst (spiser nesten ingenting). Har akkurat tatt kveldsstellet på han nå og han begynner å bli veldig tynn. Så nå er jeg selvfølgelig bekymret. Fikk meding fra barnehage tanten i dag også som skrev at han ikke var seg selv og hadde gråti mye- spesielt etter luren sin. Er så bekymret. Er dette ofte vanlig? Flere som har opplevd dette? Hvor lang tid kan dette henge igjen. Jeg vil ha min sunne gode blide lille gutt tilbake. Ikke bare sutring og gråt stakkars. Ikke lett der her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt mulig det er noe mer som henger i.

Jeg hadde tatt han med til legen.

Skrevet

Omgangssyke kan henge i veldig lenge på små barn. Eldste min har flere ganger vært ganske dårlig i en ukes tid.

Skrevet

Ikke for å skremme, men har du tenkt på allergi eller cøliaki? Ser du skriver at han har aldri har vært matglad. Jeg anbefaler å ta kontakt med legen dersom han går ned i vekt.

Men som de skriver ove rher, omgangssyken kan henge i lenge av og til, sel vom dere andre ble rask k god er de tikke dermed sagt at han også blir det.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...