Gå til innhold

Hvordan kjennes festesmerter ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det akkurat som menssmerter? Hadde det fra torsdag til fredag som var (ca 10 dager etter EL). Noen som vet? Har ikke hatt festeblødning da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kjenners litt ut som mens murringer.....

Skrevet

Jeg veit ikke hvordan en festeblødning kjennes ut. Men fra torsdag og til idag har jeg hatt mensmurringer fra og til. I tillegg er jeg forferdelig oppblåst, masse luft i magen, det knaker og spraker og piper i magen. På torsdag hadde jeg en liten blødning, dvs det kom litt brunlig utflod. Har ikm på onsdag, 14/11.

Skrevet

Jeg har vært gravid to ganger. Mistet begge ganger, men jeg fikk noen skikkelige "stikk" i underlivet/livmoren i 3 uken. Jeg kjente veldig godt at det skjedde!

Lykke til

Skrevet

Jeg vet ikke om det var "stikk", men det føltes som mensmurringer. Gikk rundt og trodde jeg skulle få mensen når som helst. Har også vært veldig oppblåst og vond i magen. I tillegg er livmortappen veldig øm av og til. Har dette noe å si?

Skrevet

Takk for svar forresten=)

Skrevet

Kannok minne om mensmurring ja, at noe er på gang liksom ,men så er det litt for tidlig til mens og den kommer jo heller ikke. Hadde selv en festningsblødning regner jeg med det var denne gangen, som viste seg som litt rødbrun utflod. Men hadde ikke det sist, o gkan ikke huske noe om festesmerter, men var ikke så inne på hva som skjedde da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...