Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Er det som snekkerbukser bare at de har ben??? Litt grønn ja.....
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jepphepp=)) stemmer var ikke så grønn likavel du...=)))hehe
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hehe... Men hva kaller man de med armer i tillegg?
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 dress??? verfall det eg sei...eller en heil dress med føtter...hehe
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 eller sparke dress er det noken som sei ''=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå