Tomaten Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde el sist helg (ca 2-4 nov), og fra mandag av har jeg hatt skikkelig mensmurringer flere ganger daglig.... Noen ganger når jeg reiser meg fort opp fra sofaen får jeg sånne strekke/stikkinger samme sted i magen.... Husker at jeg hadde mensmurringer forrige gang jeg var gravid.... Men ikke så tidlig... Er det kanskje tegn på graviditet, eller er det en naturlig forklaring?? Har ikke hatt sånne smerter tidligere.....
Tomaten Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2007 Har forresten ikm på lørdag 17....
Meg, J & L Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hei!! Har det heilt likt som deg. Hadde el 6.Ikm 20... Prøver på andremann eg og... Masse mens smerter og mye utflod.. Skulle liksom tru at mensen kom no liksom...
**Håper** Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har IKM 19 Nov. Er så oppblåst og mye luft i magen. Må jo ehhh, prompe hele tida føles det ut som. Men det er sikkert bare mensen som kommer etterhvert:=(
Blacktower Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikm 14/11, om 2 dager. Siden torsdag har jeg hatt mensmurringer fra og til. Pluss at jeg er forferdelig oppblåst, masse luft i magen. Det knaker og spraker og piper - må nesten le.
Tomaten Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 Det blir spennende for oss nå da jenter.... Tok en test igår, vet jo egenlig at det var altfor tidlig... så den var jo selvfølgelig negativ!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå