Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Er bare 14+3, men har den siste uken hatt smerter i lyskene og bekken(?) (mensen-lignende smerter i underlivet og en slags dragning i baken liksom...vanskelig å forklare!!) Samme med korsryggen (sånne smerter man ofte får hvis man er sliten i ryggen...). Noen som vet hva dette kan være? Begynnende bekkenløsning??:/ Er samtidig fryktelig sliten for tiden... bare sover etter jobb!!! Og når jeg ER på jobb (helsevesenet) kjennes alt som et SLIT pga stressnivået+det fysiske arbeidet... Blir nesten kvalm bare av tanken, hver morgen når jeg våkner! Flere med samme erfaring?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jobber også med en fysisk anstrengede jobb og kjenner meg igjen i det du sier. Mitt andre og tredje svangerskap begynte smertene veldig tidlig. Hadde nok gått til legen og sykemeld meg helt eller delvis for å se om hvile hjalp.
m vestfold Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Snakk med legen din. Det kan være du bør delvis sykemeldes, men i hvert fall kan det være lurt å komme i gang med en eller annen form for behanndlig dersom det er bekkenløsning. Jeg går til behandling hos fysioterapaut, hun gir meg råd og massasje og så trener jeg sammen med andre gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå