Gå til innhold

Ang. julekort, jeg blir gaaaal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en god ide om å lage årets julekort selv ved hjelp av Photoshop og Indesing. Ideen var for så vidt god, men det viser seg at vi ikke har bra nok printer til at kvaliteten på bildene blir god nok, bildene blir litt kornete på en måte.

Har lett og lett på nettet, men finner ikke det jeg vil ha. Jeg ønsker et kort som er dobbelt, der vi kan ha et eller flere bilder på fremsiden, en blank side til å skrive på, bilde på høyre siden inni og gjerne også på baksiden. Jeg har selv laget til kortet slik jeg vil ha det, men finner altså ingen måte jeg kan få fremkallet eller laget det til på. Noen som kan hjelpe meg med dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det rimeligste alternativet er kanskje å spørre det nærmeste trykkeriet? De trykker både blankt, matt, tykt, tynt papir etc etter ditt ønske :-)

Skrevet

Jepp, har tenkt tanken, men det må vel være flere enn meg som kan tenke meg å ha sånne kort og slippe å få trykkeriet til å lage de? Regner med at når jeg skal ha 60 kort så blir stk-prisen ganske høy...

Skrevet

Jeg gikk på trykkeriet for å få noen plakater i a4 en gang, ensidig med farger og litt tykt papir. Ble fint og ikke dyrt altså :-) Ring og spør :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...