enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Snuppa fikk vaksine i dag og har 38,7 i feber nå, allmenntilstanden er kjempe fin, men skal jeg gi henne paracet nå før hun legger seg?? Hva ville dere gjort...
Yellowgoldfish Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg ville gitt paracet dersom feberen blir over 39 - men det er normalt etter vaksine og ikke noe farlig. Men - man skal jo alltid holde feber i sjakk så jeg ville ihvertfall gitt febernedsettende dersom den går over 39.
Kosel Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 mini fikk paracet når feberen var såvidt rundet 38, men allmenntilstanden hans var dårlig. Sutra og bar seg voldsomt. Ville nok gjort det ja, får å holde den i sjakk.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Sjarmtrollet fikk også vaksine idag. og helsesøster sa jeg skulle gi paracet hvis han fikk over 38,5 om kvelden og 38 om morgenen.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 takk for svar dere:) hun blei veldig sutrete her så nå fikk hun og er snart klar for senga:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå