Gå til innhold

Vaksine, feber.......paracet?? svar fort :))


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa fikk vaksine i dag og har 38,7 i feber nå, allmenntilstanden er kjempe fin, men skal jeg gi henne paracet nå før hun legger seg??

 

Hva ville dere gjort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gitt paracet dersom feberen blir over 39 - men det er normalt etter vaksine og ikke noe farlig. Men - man skal jo alltid holde feber i sjakk så jeg ville ihvertfall gitt febernedsettende dersom den går over 39.

Skrevet

mini fikk paracet når feberen var såvidt rundet 38, men allmenntilstanden hans var dårlig. Sutra og bar seg voldsomt.

Ville nok gjort det ja, får å holde den i sjakk.

Skrevet

Sjarmtrollet fikk også vaksine idag. og helsesøster sa jeg skulle gi paracet hvis han fikk over 38,5 om kvelden og 38 om morgenen.

Skrevet

takk for svar dere:) hun blei veldig sutrete her så nå fikk hun og er snart klar for senga:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...