mammaTilLinnea Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 syns jeg kjenner babyen så godt... kjenner alle bevegelser, og magen er aldri i ro, det hopper og buler nesten hele tiden... er det normalt? er også mer glidende bevegelser nå, ikke de harde frasparkene som var før. er 31+1 i dag. er førstegangs, så har jo ikke peiling på hvordan dette skal være;)
Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Slik er det her også, det er aktivitet stort sett hele tiden. Kjenner han flytter på seg, presser og styrer inni der. Innimellom kraftige spark. Jeg er 28+2, og da jeg var på ordinær UL 20+0 var det normal mengde med fostervann. Men jeg har morkaka bak, og er slank, så jordmoren min har sagt det er derfor jeg kjenner babyen så godt! Tror alt er normalt med deg jeg:-)
Gunni_2 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Helt normalt. Babyen tar mer og mer plass, og du merker alle bevegelsene bedre etterhvert. Når du nærmer deg termin vil du kanskje få se hele magen bli skjev, fordi babyen bestemmer seg for å strekke på seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå