Gå til innhold

til dere som har tatt avføringsprøve

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må ta det,som skal sendes inn til sykehuset,har fått ett sånt glass,men kan noen være så snill å forklare meg hvordan jeg skal få det oppi der,hehe-- er litt rådvill nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper på svar....

Skrevet

Du må feks legge litt dopapir i doskåla og gjøre oppå det for så å fiske det opp. Litt ekkelt, ja, men kanskje du har engngshansker i hus?

Skrevet

hehe, skjønner problemet! er sykepleier og har tatt avf. prøve av pasienter. det er litt viktig at du får ta i bæsj fra midten, så bruk hansker og plastskje e.l :) ekkelt? ja...hehe! lykke til!

Skrevet

Gjøre det i potte? Så ta det over?

Jeg gjorde det i et syltetøyglass....

Kan jeg spør hvorfor du må levere? Jeg hadde hatt kraftig diare i 2 uker, var 7 uker gravid. De hadde mistanke om matforgifning.

Var ikke mye høy i hatten da jeg kom med syltetøy glasset mitt;-)

Skrevet

du er nok nødt til å bæsje i papiret eller låne en potte ;) bruker jo bekken på sykehus...

Skrevet

ja,syns dette er litt ekkelt hehe,oxo så lite glass da,kune jo vært litt større så man slapp å pittle så mye,hehe

Skrevet

Tok ein del avføringsprøver av sønnen min i april. Og eg bruka ein gongs hansker. Hadde to ulike testar, ein som sjekka etter blod i avføringa og ein som skulle sendast til sjukehuset for å sjekke etter parasitter og der kom glasset inn. Eg hadde avføring i handa, med ein gongs hanske selfølgelig, og da var det ei lita skei eg kunne bruke oppi glasset.

Gjekk greit det

Lykke til

Skrevet

hehe,ja er det jeg sier glasset skulle vært litt større. Har hatt diare helt siden vi kom hjem fra ferie i august,og skikkelig vondt i magen,så var til legen i dag,og måtte ta avførings prøve hjemme,og nå gruer jeg meg

Skrevet

Eneste positive er at du ihvertfall må bæsje så du får gjort jobben;-)

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...