anette staiiiiii Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg må ta det,som skal sendes inn til sykehuset,har fått ett sånt glass,men kan noen være så snill å forklare meg hvordan jeg skal få det oppi der,hehe-- er litt rådvill nå....
farmer Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Du må feks legge litt dopapir i doskåla og gjøre oppå det for så å fiske det opp. Litt ekkelt, ja, men kanskje du har engngshansker i hus?
BettyBoob Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 hehe, skjønner problemet! er sykepleier og har tatt avf. prøve av pasienter. det er litt viktig at du får ta i bæsj fra midten, så bruk hansker og plastskje e.l ekkelt? ja...hehe! lykke til!
NoDoubt Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Gjøre det i potte? Så ta det over? Jeg gjorde det i et syltetøyglass.... Kan jeg spør hvorfor du må levere? Jeg hadde hatt kraftig diare i 2 uker, var 7 uker gravid. De hadde mistanke om matforgifning. Var ikke mye høy i hatten da jeg kom med syltetøy glasset mitt;-)
BettyBoob Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 du er nok nødt til å bæsje i papiret eller låne en potte bruker jo bekken på sykehus...
anette staiiiiii Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 ja,syns dette er litt ekkelt hehe,oxo så lite glass da,kune jo vært litt større så man slapp å pittle så mye,hehe
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Tok ein del avføringsprøver av sønnen min i april. Og eg bruka ein gongs hansker. Hadde to ulike testar, ein som sjekka etter blod i avføringa og ein som skulle sendast til sjukehuset for å sjekke etter parasitter og der kom glasset inn. Eg hadde avføring i handa, med ein gongs hanske selfølgelig, og da var det ei lita skei eg kunne bruke oppi glasset. Gjekk greit det Lykke til
anette staiiiiii Skrevet 12. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. november 2007 hehe,ja er det jeg sier glasset skulle vært litt større. Har hatt diare helt siden vi kom hjem fra ferie i august,og skikkelig vondt i magen,så var til legen i dag,og måtte ta avførings prøve hjemme,og nå gruer jeg meg
NoDoubt Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Eneste positive er at du ihvertfall må bæsje så du får gjort jobben;-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå