Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hva feiler det nettsia til Sparkjøp da? Har i flere uker prøvd med gjevne mellomrom å bestille varer derfra, men det ender ALLTID opp med feil på siden eller error. Så irriterende!! Får vel kjøre meg en tur å handle selv i steden.. Flere som opplever samme problemet?
Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 JA! Virker som om nettsidene er en smule ustabile... Nå bor jeg heldigvis nærme Spar Kjøp, men er irriterende nok!
Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hva har du tenkt å handle forresten? Jeg skal prøve noen amme-bh`er tenkte jeg, og finner helt sikkert noe mere... Er en sånn butikk hvor de har så mye rart, hehe...
Krøvvel Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Ahhhhh samme her, fåkke til noe. Etter en stund så blir det stopp på siden. Skulle bestille div kluter og laken etc.
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Går det ikke ann å ringe og bestille da? Notere seg varenr. og sånn....? Pleier å gjøre det når jeg bestiller fra ellos ihvertfall.. Syns det er så greit..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 jeg har også opplevd dette med Error... Men jeg har funnet ut at det må være når jeg sitter der for lenge eller noe... For det er da det alltid skjer. Med meg hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå