Jente02gutt04jente12 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg skulle hatt mensen for en uke siden men da var det bare en liten blødning på formiddagen og ferdig med det. På lørdagen kom det også litt blod/slim og jeg trudde da at mensen var underveis men ingenting mer da heller. I forrige mensperiode tok jeg angrepillen og fikk da en blødning som varte i 14 dager, det er 29 dager siden første dag på denne blødningen nå. Kan det være dette som forstyrrer syklusen min? Jeg vet at sannsynligheten for at jeg kan være gravid kan være litt stor fordi jeg har hatt sex uten prevensjon men har prøvd å være forsiktig. Idag var jeg litt kvalm men det kan være noe annet, jeg håper på mensen for jeg vil ikke bli gravid. Noen som kan roe meg ned?
Gjest mphs Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det kan godt være angrepillen som forstyrrer. Men om du ikke vil bli gravid fårstår jeg virkelig ikke hvorfor du har ubeskyttet sex.
Jente02gutt04jente12 Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg hadde sex uten prevensjon pga jeg har prøvd det meste av p piller og hormonspiral. Så vi prøver å bruke kondom men glemmer iblant..Jeg og min samboer har holdt sammen i 12 år og har to barn sammen. Derfor ble d som d ble..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå