Buick Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har ikkje vore inn på her på mange dagar og oppdaga no at eg skal visst over til 3.tri;) Vil berre takke alle inne på her for gode råd og hjelp når ein treng det og så må alle ha masse lykke til vidare!
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 God tur til deg, kommer etter om akkurat en uke!
Kakebakesøte Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Så gøy, nå er det siste etappe! Jeg kommer om et par dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå