Ein T Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg har sagt til meg selv, dersom ungen kjem før nyttår,skal jeg unne meg en øl på nyttårsaften. kan jeg det? selv om jeg ammer mener jeg. at jeg tar ølen rett etter jeg har ammet? går det ann? har tenkt litt på det nå,siden det nermer seg å jeg har veeeeeeeeeldig lysr på en ekte hansa fatøl hehehe....
Sussa jan 2016<3 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 ja det kan , siden det går mellom 3-4 timer mellom hver gang du ammer, så har rusen begynt å dabbe av til du skal amme neste gang. men ville nok ikkje drikke mere enn den ene ølen...
snart mor til 3 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 de sier jo det at om man tar et glass øl/vin rett etter amming så går det bra så lenge du pumper og kaster neste økt og heller gir tillegg.. er det mer enn et glass må man vente til dagen derpå,på samme måten som der er begrensninger til å kjøre..du ville ikke satt deg bak rattet etter en øl ville du vel???
Dina1 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Den ølen blir jo ligganes en stund da, eg ville nok heller latt være. Det kommer flere nyttårsaften:) Eller så kan du jo pumpe deg å heller gi helt ren melk fra flaske, da kan du jo drikke den med mer god samvittighet. Syns bare ikke amming og alkohol høre sammen uansett...
storkenerpåvei. Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 ja du kan fint ta deg EN øl etter amming.men vil du ha fler er det bare å pumpe seg først el mme også gi flaske.. ikke gjør det så vanskelig. KOS DEG!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal ha en stor champagnefest 2 uker etter jeg har født! Jeg kommer til å ta meg så mange glass som skal til for at jeg blir brisen ( antar det er få etter 9 måneders avhold..hehe). Bare husk at du ikke må amme før du ser at alkoholen er ute av kroppen dagen etter. Kjøp alkometer, som måler alkoholen i blodet dagen derpå! Det er lurt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå