Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 har dere kjøpt tisselaken til seng,vugga,vogn?? er dette bra å ha? er det noen farer med det? (krybbedød...?) jeg har kjøpt dette,men vet ikke om det er kjempe nødvendig. har dere dette?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jeg hadde ikke tenkt å kjøpe det..var redd det skulle bli klamt, ikke pustet osv.. men så overbeviste han i butikken meg... han sa det ikke blei noen av delene, og at det var bedre å vaske et tisselaken, enn ei hel madrass... jeg vet ikke jeg.. syns det virker kaldt og klamt.. får se:p
Gunni_2 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det er kjempegreit å ha, så slipper du å vaske madrassen. Husk at det blir bakterievekst etter at noen har tisset i senga, hvis du ikke får vasket madrassen rett etterpå. Og det blir ikke særlig klamt, iallfall opplevde ikke vi det. Jeg har et par til vogna, og ca. 3 stk til senga.
Ladybug~N&E Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 jeg har kjøpt noen kjempemyke tisselaken på kid. flanell på toppen og plastikk på undersiden. hverken kalde eller klamme. kjennes ut som helt vanlige laken når man har det på madrassen. ellers så har jeg noen i frotte men de er harde så der har jeg et annet laken oppå. uansett bedre å vaske 1- 2 laken i stedet for en hel madrass. dessuten.. hvor ofte tisser barna i mellom da?? har ikke skjedd hos oss enda.
Mirabell Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hei, jeg venternr4 og jeg har brukt tisselaken i sengen og vognen pga gulpingen og hvis de små begynner i bh etter endt perm så får de ofte omgangssyke og jeg er glad for at det bare var og bytte laken kl03 på natten og når de slutter med bleie er det greit og slippe ekstra vasking hvis uhellet er ute. jeg lå og sov da vannet gikk med nr 1 og vi kjøpte ny madrass derfor ligger jeg med tisselaken etter uke35;-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg har kjøpt stretch tisselaken fra kid til senga, og ett vanlig ett som jeg skal dele i to til vugga og vogna. Det skal vaskes 2 ganger, så ikke bekymre deg for farer av noe slag. Og er jo bedre å vakse ett laken en hele madrassen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå