lillegull:) Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 er det vanskelig å strikke sokker?? har ingen som kan strikke for meg så nå vurderer jeg å lære det selv..hehe:) mini er så frossen på bena.
Hildrandedu Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Vel, det kommer litt ann på hva du kan fra før. Men det er ikke så vanskelig å strikke sokker. Om du bor i oslo så stikk innom meg en kveld så skal jeg lære deg
bbm med ei lita prinsesse:) Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Hei! Det er ikke vannskelig å strikke det nei. Men jeg har gjort det ganske mange ganger så det er jo sånn med alt enn kan så syns enn det er lett. Jeg syns det som var vannskelig da jeg skulle lære meg det var å strikke hælen på sokken.
lillegull:) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 bor ikke i oslo ellers hadde det vært koselig da:) skal ta meg en tur til bestemor å få hun tilå lære meg:) hun er flink å strikke, men pga en skade nakken kan hun ikke gjøre det lengre.. men lære bort kan hun jo sikkert:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Det får du helt sikkert til! Har strikket flere ulike typer sokker, men synes disse tubesokkene er de absolutt enkleste å strikke. Da slipper du nemmelig å strikke hæl! Synes selv de er veldig gode og venninner som har fått har skrytt av hvor greie de er å få på siden det ikke er hæl på dem. http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=10〈=no
lillegull:) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 naman.. de var søte da:) skal prøve tror jeg..
Jeenie Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 sokker uten hel i alpakkagarn anbefales... de er knallgode...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå