Bigga, Matta og lille banan Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har sittet å vridd hjernen på hvordan jeg skal få til såkalt mosaikk bilder, sånn med et stort og tre små under eller ved siden. Har bestemt meg for å lage julekort, og bare printe ut bilder av frøken snupp. Så fant jeg denne genial siden på nettet og den er GRATIS!! JIppi. Det blir knall bra!! http://bighugelabs.com/flickr/mosaic.php
Bippe77 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Så jo kjempebra ut! Men hvordan fikk du lastet opp bilder? Jeg prøvde å laste opp fra min egen pc.. men når jeg trykket på sign in og signet inn så kommer det bare det samme en gang til.. ber meg sign in.. men det har jeg jo liksom gjort alt da! Håper jeg får det til.. for er akkurat sånn jeg har hatt lyst til!! Bestiller du bildene derfra eller lagres det over på din egen pc og bestille fra noen andre eller printer du ut selv?
godigo Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 hvor stor blir disse kortene? går d ann å bestemme str selv?
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Skal prøve å svare deg så godt jeg kan. Fant denne siden i sta, så jeg er ikke så veldig kjent med den selv. 1. signe inn. 2. Choose a layout 3. Background color 4. Trykke på uploads i feltene under. Da kommer det opp et lite vindu som du kan "bla gjennom" og finne bildene på maskinen din. Når du har funnet det trykker du på "upload" i samme vindu. Etter ganske lang tid (ialle fall for en utålmodig sjel som meg) dukker bildet opp i dette vinduet. Dette gjør du flere ganger til du har antallet og de bildene du vil ha. 5. Så trykker du på det bildet du vil ha i felt 1. 6. Går tilbake til start vinduet trykker upload i felt 2. trykker på det bildet du vil ha i det feltet osv. 7. Trykk på "create" og vips det er klart. Du kan nå trykke på "save" under bildet og den lagrer seg på maskinen din. Herfra kan du selv velge om du vil printe det ut selv eller sende det og få det fra andre steder Lykke til Og skal man printe det selv så kan du velge størrelse selv.
Bippe77 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 gjorde sånn igår, men det gikk ikke.. men tror det var noe galt med min pc her.. for idag går det kjempefint! gleder meg til å lage julekort nå! Funnet en måte å få skrift inn forresten? Nå skal jeg bare knipse litt bilder av lillegutt i pepperkake og nisse kostymene så blir dt bra! takk for tipset!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Vet ikke hvordan man kan få skrift på det desverre. Men du kan sikkert åpne det i et bilderedigeringsprogram og legge til skrift der Har vært knipset bilder i rød julekjole her og
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 dette må jeg prøve på også....) men så på siden der, er det bare gratis i 3 dager så må man betale etter på...??
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Godigo: printer du de ut selv, bestemmer du selv størrelsen på dem Tror ikke det er sånn 3 dagers gratis greie, har ikke forstått det sånn, mulig jeg tar feil??????
godigo Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 gjør du d på skriver programmet da eller??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Genial side!!! Rett og slett! Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå