Gå til innhold

IKM uke 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanta kom gitt. Noen flere som har IKM uke 50 og vil skravle litt til den tid?

Vet ikke helt hvilken dato jeg har fordi jeg vet ikke om jeg har syklus på 31 eller 28 dager. Enten 10. eller 13. hvertfall.

Andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandag 10.desember

Tirsdag 11.desember

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Tirsdag 11.desember

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Tirsdag 11.desember

hemmelig :)

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Tirsdag 11.desember

*dreamer* 12pp

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Tirsdag 11.desember

*dreamer* 12pp

tullemoren 1 pp

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Tirsdag 11.desember

*dreamer* 12pp

tullemoren 1 pp

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

snart4barn? 11.pp e.MA

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Elisabeth'79

Tirsdag 11.desember

*dreamer* 12pp

tullemoren 1 pp

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

snart4barn? 11.pp e.MA

Skrevet

Hei Truseprinsesse:)

Så kjekt du starta denne tråden:) Er kjempegira, så bra noen tok initiativet til å starte chat nå fram mot uke 50:)

Kjekt å finne de som følger ca samme syklus som en selv:)

Mannen min er bortreist denne helga. Men når han kommer tilbake blir det første gang sex uten noe prevansjon:) JIPPI! Ganske spennendes dette her...Lurer på hvor lang tid vi vil bruke...

Håper på fulltreff for alle den uka:)

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Elisabeth'79

Tirsdag 11.desember

*dreamer* 12pp

tullemoren 1 pp

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Marte og tulla (litt usikker på ikm pga tullete syklus etter sa)

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

snart4barn? 11.pp e.MA

Skrevet

Ja, det er så greit å følge andre i samme situasjon. Spennede å vite hva som skjer med de andre også syns jeg. Både fysisk og psykisk. Kjedelig at mannen er bortreist da, men da blir det ekstra masse kos når han kommer hjem vettu. De første gangene man har sex uten prevensjon er veldig spesielle. De var det for min del hvertfall. Lå og tenkte at nå var det kanskje noe som skjedde inni meg osv. Koselig. Håper det klaffer for deg på første forsøk. Er så gøy når det skjer.

Vi var litt sløve på kosinga forrige pp, men nå blir det en del tror jeg. Starta showet i natt. Så nå blir det full fres i eksamenstiden min framover. Fin måte å få slappet av før eksamen da. Gleder meg veldig. Vil bare forberede deg å at den første prøveperioden kan føles litt lang, men det er også veldig spennende.

Kjenner jeg gruer meg allerede litt til tiden etter EL. Vente, vente og vente. Hehe. Men før den tid så er det jo bare kos da.

Åh, gleder meg! :)

Skrevet

Mandag 10.desember

Charlotte 7pp

Elisabeth'79

Tirsdag 11.desember

*dreamer* 12pp

tullemoren 1 pp

Onsdag 12. desember

Torsdag 13. desember

Truseprinsesse 2pp

Fredag 14. desember

Marte og tulla (litt usikker på ikm pga tullete syklus etter sa)

Lørdag 15. desember

Søndag 16. desember

snart4barn? 11.pp e.MA

EnGangTil=) (llitt usikker pga ustabil syklus)

Skrevet

hei igjen:)

Ja, gleder meg masse og kjenner allerede at det blir en lang pp:) Er så spennendes:) Skal være hard på kosinga;)

Tiden etter el neste mandag kommer til å være spennendes...Håper jeg klarer å slappe av og ikke tenke for mye på hva som muligens skjer. Da blir jeg sikkert gal!!:) men kommer nok til å kjenne etter tegn hele tiden:) Skal på julebord den 7.des...3dager før ikm.. Tenker å holde meg borte fra alkohol da....Kunne godt tenke meg teste for å se om d mulig ble positivt...men vet du om det er for tidlig..Vet du hvor tidlig man produserer hcg?

Åssen går d me eksamen da? Skal du ha mange? Stjeler det å prøve på barn litt for mye tanker eller går det greit å lese? Som en ekstra liten motivasjon liksom?:)

masse lykke til iallefall:) Håper det går skikkelig bra på eksamen:)

Klem

Skrevet

hei alle sammen

proever dere alle pa nr 1 ?

Her proever vi pa nr 3. Har to gutter fra foer.

Elisabeth , ville bare si at du kan fint teste 3 dager foer , men da er svaret usikkert. Dvs at hvis du er gravid saa kan du faa positiv test, men ogsaa negativ da det kan vaere litt tidlig.

Skrevet

Du kan jo prøve å teste om morgenen den dagen du skal på julebord for noen tester viser positivt allerede da, men har forstått at det er veldig individuelt hvor fort man produserer hcg. Det skjer jo når egget har festet seg, og det varierer veldig hvor fort dette skjer. Husker ikke tall i farten. Kan være greit å holde seg unna alkohol når det er så nært ikm. Hadde nok gjort det samme selv.

Jeg jobber med en oppgave nå først som skal inn på tirsdag. Det går greit nok med den. Merker at jeg er litt ukonsentrert til vanlig for tiden, men når jeg først setter meg ned og jobber så blir jeg ikke så forstyrret av babytanker. Drømmer meg bort opptil flere ganger om dagen, men det syns jeg bare er koselig.

Jeg skal først ha denne oppgaven og så fire eksamener etter det, og alt dette på under en måned, så det blir travelt nok ja. Men det er greit å ha mye å gjøre under pp for da slipper jeg å sitte hjemme og tenketenketenke. Prøver å tenke litt sånn at om jeg er flink med skolearbeid en dag blir det ekstra godt å kose seg litt med sambo om kvelden. Så selve prøvingen er jo en liten motivasjon.

Hvordan går det med deg i dag da?

Skrevet

Jeg prøver personlig på nr 1 ja. Hvor gamle er guttene dine da?

Koselig at du som er litt mer erfaren er her sammen med oss. Håper vi kan følge inn på augustklubben sammen. :)

Hva heter gutta dine?

Skrevet

Nei, navn paa guttene mine far du ikke. Mistenker at min svigerinne ogsaa er her og da blir jeg avsloert med en gang :)

Har ikke sagt det til noen enda og tror ikke at noen egentlig regner med at vi skal prove pa nr 3 na sa da holder vi pa hemmeligheten litt til.

Skrevet

Ok, då kan d ver eg tar meg ein test den dagen bare for moroskyld egentlig. Og så holde eg meg unna alkohol uansett:)

Eg prøve og på min fysste:) E så spent på om me får d t eller ei. E jo fullt klar over at dette kan ta tid..men hb jo selvfølgelig på klaff me en gang:) Augustbaby hadde ikke vore dumt d:)

Hvor gamle er dere og hvor kommer dere fra?

Eg e sjøl 28 og fra Stavanger. Gifta meg i juni, bryllupsreise i oktober og nå skikkelig klar for baby:)

Drømme meg og vekk litt mange ganger t dagen, men som du seie så e d bare koselig:) Kommer sikkert til å tenke enda mer når vi nærmer oss el og sånn:)

D e godt d nærmer seg jul og me har litt å tenke på:) Igårkveld så koste eg meg me rødvin og besøk av ei venninna...Rart å tenke på at det kanskje va siste rødvin på leeeeenge:)

Hva studerer du truseprinsesse?:)

Høres ut som en intensiv mnd:) Håper får positive utslag på alle områder:)

Idag flyte tankene mine overalt:) mannen komme jem fra håndballkamper på sørlandet og det blir første kos uten prevansjon:) Veldig kjekk tanke:) Nå ska eg faktisk sette meg ner å lage julekort:)

Har bestemt meg bli ferdig me alle sånn juleting tidlig iår:)

Skrevet

Åh. Perfekt timing for deg da. Nygift og alt. Høres herlig ut.

Er det fint å være gift?

Jeg er bare 21 år, men har hatt lyst på barn et år allerede. Sambo og jeg har vært sammen i overkant tre år, og har et trygt og godt forhold. Kan ikke se for meg en annen mann i mitt liv. Bor i Oslo, men er egentlig fra midt-norge.

Intensiv måned kan man trygt si, men det er bare greit. Liker å ha en del å gjøre. Så flink du er med juleting da. Jeg kommer ikke til å starte med det før etter eksamene mine, men har ingenting å gjøre fra 15.desember og fram til jul, så jeg skal nok få tid til å gjøre meg ferdig. Blir koselig med jul i år.

Jeg studerer økonomi og markedsføring, jeg. Skal bli sjef. Hehe.

Det er et fint studium det. Trives godt.

Jobber du, eller?

Skrevet

hehe ... Elisabeth,fra smme omraade vi to :)

Ellers saa er juleforberedelsene godt i gang her ogsaa. har faktisk begynt paa julekalenderne til guttene og fnnet dem frem, begynt aa pakke inn gaver og henge dem opp.

Har laast doeren til gjesterommet :)

Skrevet

ja, d føles som ganske så bra timing på baby:) Blir bare spennendes å se hvor lang tid d tar:) Koser meg masse som gift:) mer enn eg trodde eg sko faktisk:) me har vore samen i ti år...gifta oss i tiårsjubileumet vårs:)

Liker du deg i Oslo? Jeg bodde der i et år nettopp.. Flytta jem til sept iår..Men savner storbyen:)

Høres ut som et bra studie d ja:) Lykke til på veien mot sjef:) kommet langt i studiene? Jeg jobber som prosjekt koordinator i en mindre kjemikaliehåndteringsbedrift. Storkoser meg:) men savner jobben jeg hadde i oslo på gardermoen som gatecoordinator for norwegian..Du kan sei at d e ganske stor motsetning av type arbeidsdag på de to plassene:)

Nei, nå må et pitla meg opp og få lagt de julekortene:) Kjøpt inn julebrus og julesjokolade for andledningen. Ska setta på julemusikk...Uff, litt tidlig føles dette her men godt å få kortene unna så de bare trengs sendes ut i beg. av desember:) Lige å lage alt av kort og denslags sjøl så d tar litt tid:)

Lykke t me oppgaven din:)

Klem

Skrevet

hehe, så kjekt då:) hb me kan slå følge i tiden mot ein baby:) Stavanger då eller i området rundt?

Skjønne du vil holde litt ting hemmelig vis du mistenke andre du kjenne e her inne:) men send ein priv. meld vis d går an vis du vil bli bedre kjent eller snakke om någe ein gang:)

ja, d e godt å ver igang me forberedelsene t jul syns eg...Blir fort så travelt...iallfall for deg kan eg tenke meg så har to små fra før:) koselig då me julekalenderne:)

Eg ska stikka opp nå og få igang de julakortå:) Glede meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...